Aangezien we het ons aanleveren van boekhoudgegevens voor onze klanten makkelijker wilden maken en we tegelijk de papierberg wilden laten krimpen, waren we op zoek naar een oplossing om dit alles digitaal te laten verlopen. Echter waren we geen voorstander van de aanschaf van een zoveelste softwarepakket. Aan de hand van een duidelijke demo en aangenaam kennismakingsgesprek, bleek Comax de missing link te zijn tussen de reeds in gebruik zijnde programma’s.
Niet alleen beschikken we nu sneller over de documenten van ons cliënteel, ook het verwerken van deze gegevens en latere opzoekingen verlopen heel wat eenvoudiger. Zo splitten we nu onze bulk facturen vlot via de Comax Split & Merge oplossing om er vervolgens automatisch UBL’s van te maken met COMAX UBL en rechtstreeks door te sturen naar ons boekhoudpakket.
Ook tijdens de voorbije lockdown hebben we de voordelen van Comax ontdekt en zien we een sterke groei in het aantal klanten dat van deze toepassing gebruikt maakt. Dit in combinatie met een vlot functionerende helpdesk en een kort op de bal spelende accountmanager, maakt van Comax een absolute meerwaarde voor ons kantoor.