Pdf en diverse documenten (Mail, Jpg, Word,…) splitsen en samenvoegen wordt mogelijk dankzij deze handige tool. Vervolgens laadt u ze op naar uw beheerpakket.
Ook diverse documenten kunnen via de split & merge snel gearchiveerd worden naar uw verkenner-structuur of DMS. De vele voordelen hebben we hieronder opgesplitst per gebruik zodat we de specifieke features kunnen toelichten per sector : accountant/boekhouder, advocaten, …
Vraag nu een offerte aan of test nu 1 week gratis deze COMAX split & merge oplossing.
Hier zal de tool meer gebruikt worden om facturen te splitten en door te sturen naar de UBL oplossing of rechtstreeks naar uw boekhoudpakket.
Wat zijn de voordelen?
Stel eenvoudig en efficiënt digitale stukkenbundels samen. Stuur allerhande documenten (mails, pdf’s, jpg, …) rechtsreeks door naar uw beheerpakket.
Wat zijn de voordelen?
Gezien de tool veel verschillende features bevat, zijn de mogelijke toepassingen zeer uitgebreid en kan elk bedrijf met administratieve processen hier veel voordelen uithalen.