Dirk Timmersmans TFRS Accountancy

 

Efficiëntieboost en tijdwinst met Comax Connect en Comax Sync: Dirk Timmermans van TFRS Accountancy getuigt.

TFRS Accountancy is sinds 2018 een tevreden klant van Comax en maakt gebruik van de softwareoplossingen Comax Connect en Comax Sync. Dirk Timmermans, vennoot bij TFRS, getuigt over hoe deze oplossingen hun workflows hebben gestroomlijnd en aanzienlijk hebben bijgedragen aan het streven naar een papierloos kantoor.

 

“Comax heeft onze verwachtingen meer dan ingelost. De oplossingen, Comax Connect en Comax Sync, besparen ons aanzienlijk veel tijd en hebben de efficiëntie van onze processen verbeterd. Momenteel zijn er al meer dan 7000 documenten verwerkt sinds eind 2021, met een bijna 100% correcte doorzetting!”

      Dirk Timmermans – vennoot bij TFRS Accountancy

 

Een belangrijke factor in hun beslissing om met Comax samen te werken was de naadloze integratie met hun bestaande software, waaronder FID-Manager en Silverfin. Dirk vertelt hoe dit is verlopen: “Via Jean-Luc Oosters van FID-Manager zijn we bij Comax terechtgekomen voor het synchroniseren van data en documenten tussen onze softwaretoepassingen. Na het zien van de mogelijkheden was het voor ons snel duidelijk dat Comax hier de perfecte oplossingen voor heeft.”

 

Efficiëntie en Tijdsbesparing met Comax Connect:

Dirk legt uit dat Comax Connect wordt ingezet om documenten automatisch te synchroniseren tussen de softwaretoepassingen Silverfin en FID-Manager. Dit heeft geleid tot een verwerking van meer dan 7000 documenten sinds eind 2021. Handmatig documenten overzetten, kostte voorheen veel tijd en verhoogde het risico op fouten. Dirk benadrukt: “Met Comax Connect winnen we niet alleen tijd, maar verhogen we ook de nauwkeurigheid. Het saaie handmatige werk is verminderd, wat ons personeel efficiënter inzetbaar maakt. Zonder Comax kom je al snel aan vele kliks en stappen die er nodig zijn om documenten over te zetten. Ook al duurt dit maar een 15-tal seconden per document, op een 7000 documenten tikt dit snel door. Comax Connect zet dit om in een mooie tijdwinst die anders verloren zou gaan aan repetitieve taken.”

 

Data slim synchroniseren met Comax Sync:

TFRS Accountancy maakt ook gebruik van Comax Sync om gegevens automatisch te synchroniseren tussen hun beheertoepassing en Outlook. “Nieuwe klantgegevens actualiseren we in maar één softwareprogramma  en worden naadloos doorgezet naar Outlook. Zo zijn ze ook automatisch up-to-date voor gebruik op alle gsm’s van het personeel”. Dirk benadrukt het gemak hiervan en de meerwaarde voor klantenservice: “Altijd toegang hebben tot klantgegevens verhoogt niet alleen de efficiëntie, maar verbetert ook onze klantenservice. Doordat alle klantgegevens altijd automatisch worden bijgewerkt kunnen we ook snel en klantgericht reageren zodra we een oproep binnenkrijgen.”

 

Fijne samenwerking met Comax:

Dirk deelt nog zijn ervaring over de fijne samenwerking met Comax: “Er zijn zelden problemen met de Comax oplossingen, maar als er zich toch één voordoet, is de ondersteuning van Comax snel en responsief.” Met een lach voegt hij er nog aan toe: “Net omdat de Comax software zo goed is, wordt het snel gemist als er iets misgaat. Gelukkig is het altijd snel opgelost na een mailtje naar support.”

 

Als conclusie beveelt Dirk Comax nog aan aan andere kantoren. De betrouwbaarheid, efficiëntie en uitstekende ondersteuning maken van Comax een waardevolle partner in het streven naar geoptimaliseerde administratieve processen en een papierloos kantoor.

 

Ontdek andere succesverhalen van onze klanten zoals TFRS Accountancy op www.comax.be.

 

 

Alle referenties