Krijgt u als onderneming een grote hoeveelheid mails van E-Box? Kost het u als zaakvoerder, CFO, CEO veel tijd om de mails te consulteren, in te loggen, documenten te downloaden en door te sturen naar de betrokken collega’s?
Ontdek dan Comax eBox, dé oplossing voor holdings, bedrijven met meerdere zuster- of dochtervennootschappen, bedrijven met een groot wagenpark (lees met veel boetes), …
Comax eBox werkt voor u op de achtergrond. De oplossing downloadt en archiveert automatisch alle documenten uit E-Box. Zonder ooit nog manueel in te loggen heeft u alle documenten beschikbaar in uw eigen omgeving.
Een handig dashboard toont welke documenten er per vennootschap klaarstaan. Tevens kunnen specifieke documenten automatisch gemaild worden naar de juiste contactpersoon voor verdere verwerking. Denk aan boetes naar HR-afdeling, verkeersbelastingdocument naar boekhouding…
In combinatie met de Comax Minfin oplossing, zullen ook alle documenten en gegevens uit Myminfin gedownload worden en in het handige dashboard staan.
Gedaan dus met manueel inloggen, downloaden, doorsturen en opnieuw inloggen, downloaden, doorsturen en opnieuw…
Overzichtelijk dashboard: per vennootschap worden alle documenten per type getoond.
U weet hoe complex en tijdrovend het proces is om een binnengekomen bericht in uw E-Box te raadplegen. Dit vraagt dikwijls meer dan 10 stappen en vele kliks om tot het finale document te komen:
Automatiseer dit proces volledig met Comax eBox en Comax Minfin. U zal tijd winnen, de efficiëntie verhogen en de fouten beperken.
Geraak nog meer overtuigd en volg één van onze live webinars. Op minder dan 30 minuten tonen we u alle voordelen van Comax eBox.
Schrijf u hier vrijblijvend in.
Passen deze data niet?
Vraag dan hier een persoonlijke demo aan op een moment dat u beter past.