Graag wil ik COMAX eens uiterst bedanken voor het fantastische product dat jullie hebben ontwikkeld met COMAX minfin.
Er was mij op voorhand niet verteld dat ook akten of BTW rekening uittreksels zouden beschikbaar zijn, en dat heeft mij in deze BTW periode al zo dikwijls geholpen ! Met een paar klikken had ik steeds het meest recente btw rekening uittreksel voor mij. Zeker handig wanneer de klant het me niet had bezorgd.
Al enkele jaren geleden hebben wij ons als kantoor toegespitst op het 100% digitaal werken als accountants- en advieskantoor. In de opmaak van de blue-print van de software set-up om dit te kunnen bewerkstelligen, merkten wij al zeer snel dat er zeer vele goede tools waren, maar dat weinigen “spraken” met elkaar. Om niet te eindigen in kluwen van verschillende softwareplatformen, zijn wij op zoek gegaan naar een partij die ons hierbij kon ondersteunen.
Zo kwamen we al vrij snel bij Comax uit die ons in eerste instantie geholpen heeft bij het bouwen van bruggen tussen interne software. Later zijn zij ook op de markt gekomen met tools om onze klanten het leven makkelijker te maken (aanleveren van facturen, CODA, terugkoppeling met Silverfin,…) zodoende dat we zowel intern als extern hiervan de vruchten kunnen plukken. Nu recent ook met hun module COMAX Minfin waarmee fiches automatisch van MyMinFinPro worden gehaald en op onze server geplaatst!
De samenwerking verloopt zeer vlot en ook vragen worden zeer snel getackeld. Inmiddels hebben wij Comax al aan verschillende van onze collega’s aanbevolen.
Tijdens een Forum For the Future beurs zijn we bij COMAX terecht gekomen met de vraag naar een oplossing voor het bewaren van e-mails. COMAX leek hiervoor de beste oplossing aan te bieden.
Met COMAX file slaan we namelijk vlot vanuit Outlook alle e-mails, met of zonder bijlagen, meteen op in het juiste dossier op de verkenner. Dankzij deze oplossing ervaart het hele team een grote tijdsbesparing. Bijkomend worden de e-mails veel vaker bewaard dan vroeger.
We zijn zeer tevreden van de vlotte opstart van deze module alsook de goede support die COMAX aanbiedt. Wij kunnen COMAX zeker aanbevelen bij anderen, wat wij tevens gedaan hebben bij de andere kantoren van CPAA, die ondertussen ook met COMAX werken.
Dankzij COMAX minfin kan ik één medewerker voor andere halve maand per jaar andere taken laten uitvoeren. Deze tool is het toonbeeld van de voordelen van digitalisatie! Het geeft u de mogelijkheden om nog meer pro actief bezig te zijn met je klant.
Wij hebben COMAX leren kennen via onze partner Clearfacts. In eerste instantie gebruikte we enkel de COMAX split & merge-tool voor het verwerken van de facturen van onze klanten. Later hebben we dan ook de COMAX sync en de COMAX workflow aangeschaft. Zo konden we de dubbel input van de basisgegevens vermijden en moeten we elke taak binnen onze administratietool niet meer apart afvinken.
We merken sindsdien toch een gevoelige tijdsbesparing in het verwerken van de documenten en de input van gegevens. Daardoor komt er meer tijd vrij voor onze klanten beter en sneller op te volgen.
De Factuurwinkel is dus meer dan tevreden over de samenwerking met COMAX.
Silverfin bracht ons in contact met COMAX. Zij zijn erin geslaagd om onze administratieve taken te automatiseren. Hierdoor ondervinden we een mooie tijdswinst dankzij een rechtstreekse archivering en klassement. Bijkomend regelt COMAX dat onze digitale dossiers online ter beschikking staan van onze klanten door de juiste linken te leggen met ons klantenportaal.
Verder is er een goede digitale verwerking van facturen tot stand gebracht doordat de gescande facturen nu als UBL kunnen worden ingelezen in de boekhouding. Kortom, COMAX is voor ons een goede dienstverlener die ons bijstaat bij de automatisering en digitalisering van allerhande administratieve processen.
Via Silverfin zijn we in contact gekomen met COMAX om via hen onze interne processen te automatiseren en te vereenvoudigen. Zo hebben we niet enkel veel dubbel werk kunnen uitsparen maar hebben we ook een zeer mooie tijdsbesparing ondervonden.
Met onze laatste nieuwe module, COMAX connect, synchroniseren wij onze mappenstructuur automatisch naar Silverfin. Hierdoor kunnen we live gaan met een eigen klantenportaal wat een belangrijk voordeel biedt aan onze eindklanten.
Eind 2015 zochten we naar de juiste oplossingen om onze verschillende software tools te integreren. Silverfin raadde ons COMAX aan als dé software partner voor deze problemen. Dit is dan ook meer dan waar gebleken waar ze als partner echt meedenken naar de juiste oplossingen voor onze onderneming. Dit leverde ons niet enkel een mooie stijging in efficiëntie op door een groeiende automatisatie maar ook een daling van de foutenlast.
Nu, 3 jaren later, zitten we nog steeds aan tafel voor de nodige vervolgstappen. Het is een zeer prettige samenwerking met COMAX. Wij ervaren ze als professioneel, gedreven, transparant en to the point. Ze hebben ondertussen hun plaats in de markt bewezen en bieden een grote meerwaarde voor heel wat klanten.
KMO Consulting, een boekhoudkantoor gespecialiseerd in een op maat gesneden aanpak voor zijn klant, zocht naar oplossingen om hun verschillende softwarepakketten te laten samenwerken en hun administratieve processen te stroomlijnen. Bart Pessemier, zaakvoeder van KMO Consulting getuigt:
“Dankzij COMAX zijn we er in geslaagd om de volledige administratie rond ontvangstbevestigingen op onze maat te automatiseren waardoor we enorm veel tijd winnen en waardoor ook vervelende schoonheidsfoutjes uitgesloten werden. Daarnaast hebben zij een systeem opgezet waarbij de aanvoer van facturen en documenten door de klanten overzichtelijk en makkelijk wordt gemaakt. Verborgen tijdrovers zoals mails openen, documenten uploaden/downloaden, uitprinten en terug scannen…behoren tot het verleden waardoor we aanzienlijk sneller kunnen werken.
COMAX is een professionele firma die correct en snel werkt. Ze maken waar wat ze beloven: automatisatie op maat van de klant!”