Grant Thornton, een wereldwijde leider in audit, accountancy, tax & legal en bedrijfsadvies, heeft gekozen voor COMAX minfin voor het efficiënte beheer van overheidsinformatie uit MyMinfin. Met bijna 300 experts verspreid over 7 Belgische vestigingen, is Grant Thornton een gevestigde waarde in de Belgische accountancysector. Tom De Greef, director bij Grant Thornton, vertelt hoe zij COMAX minfin ontdekt hebben en welke voordelen zij ervaren.
“Via een collega die eerder met hun oplossingen werkte, hebben we COMAX leren kennen,” vertelt Tom. “We waren meteen overtuigd van het nut van COMAX minfin. Het stelt ons in staat om MyMinfin-informatie direct beschikbaar te hebben zonder steeds opnieuw in te loggen op de overheidswebsite. Bovendien ontvangen we nu automatisch meldingen voor bepaalde types communicatie, wat een enorme tijdsbesparing oplevert.”
“COMAX minfin biedt ons de zekerheid dat we altijd over de meest recente informatie beschikken. Dit is essentieel voor een correcte advisering van onze klanten.”
Tom De Greef, director bij Grant Thornton
Voorheen kampte Grant Thornton met de uitdaging om alle relevante informatie uit MyMinfin tijdig te verzamelen en te verwerken. “Het was tijdrovend om telkens opnieuw in te loggen en alle documenten handmatig te downloaden”, aldus Tom. “Met COMAX minfin is dit verleden tijd. De oplossing werkt volledig automatisch en zorgt ervoor dat alle belangrijke documenten van onze klanten direct in onze eigen omgeving terechtkomen. Bovendien worden alle data uit MyMinfin overzichtelijk weergegeven in een handig dashboard. Dit biedt ons de zekerheid dat we altijd over de meest recente informatie beschikken wat essentieel is voor een correcte advisering van onze klanten.”
COMAX minfin koppelt naadloos met de reeds aanwezige softwaretoepassingen waaronder DMS- en beheertoepassingen. “Dankzij de connectie van COMAX minfin met AdminDMS worden alle documenten ook automatisch doorgezet naar ons DMS-systeem en hoeven we niet dubbel te archiveren. De vlotheid en automatisatie van de oplossing ontzorgen ons enorm. We kunnen nu meer taken uitvoeren in minder tijd en kunnen ons nu volledig focussen op wat we het beste doen: onze klanten bijstaan.”, vertelt Tom.
Ook de eindklanten van Grant Thornton profiteren van de samenwerking met COMAX. “Het feit dat we overheidscommunicatie gericht kunnen opvolgen, stelt ons in staat om onze klanten tijdig en correct te informeren”, benadrukt Tom. “Dit is zeker belangrijk voor onze buitenlandse klanten die geen administratieve aanwezigheid in België hebben.”
Tom bevestigt nog dat ze tevreden zijn met de samenwerking en met de keuze voor COMAX minfin: “COMAX is een professionele en klantgerichte partner. Ze staan altijd klaar om ons te ondersteunen en denken mee in oplossingen. De oplossing heeft gezorgd voor een automatisering van tijdrovende taken waardoor onze medewerkers zich kunnen concentreren op het bieden van waarde aan hun klanten.”
Bent u ook op zoek naar een oplossing om de verwerking van overheidsdocumenten te automatiseren? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek en ontdek hoe COMAX ook uw organisatie kan ondersteunen.